JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας

08-16-2025 9:42
Διεθνή

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας
Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου

08-16-2025 9:28
Διαπόντια Νησιά - Παξοί

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου
Τα θύματα του καλοκαιριού του ’48 στους δρόμους των Ιωαννίνων

08-16-2025 9:21
Ιστορία

Τα θύματα του καλοκαιριού του ’48 στους δρόμους των Ιωαννίνων
Η Παναγιά στη Σπιναλόγκα της Καλύμνου

08-16-2025 9:13
Πολιτισμός

Η Παναγιά στη Σπιναλόγκα της Καλύμνου
«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8

08-15-2025 9:24
Κέρκυρα

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8
Κατηγορία: Εκπαίδευση
01 Νοεμβρίου 2024

Οι γονείς συμπαραστέκονται στην κατάληψη του 5ου Λυκείου Νίκαιας

Συμπαραστέκονται στα παιδιά τους  που κάνουν κατάληψη οι γονείς στο 5ο  Λύκειο Νίκαιας. Στν ανακοίνωσή τους  αναφέρονται στην άνευ προειδοποιήσεως συγχώνευση τμημάτων στην Α΄ Λυκείου, η οποία αποτελεί και την βασική αιτία της κατάληψης του σχολείου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Κυρίες και κύριοι αρμόδιοι, 

Στο 5ο Γενικό Λύκειο Νίκαιας,  με προφορική εντολή (!) συγχωνεύτηκαν τα 6 τμήματα της Α’ Λυκείου σε 5. Η απόφαση υλοποιήθηκε από τον Διευθυντή και, μάλιστα, χωρίς να ενημερωθούν οι γονείς των μαθητών. Ενημερωθήκαμε από τα ίδια τα παιδιά μας ότι το σχολείο προχώρησε σε συγχώνευση τμημάτων, όταν, δηλαδή, η απόφαση είχε ήδη υλοποιηθεί. Οι μαθητές του σχολείου προχώρησαν σε κατάληψη.

Το σχολείο περιμένει να λήξει η κατάληψη για να ελέγξει τον αριθμό αναπηριών και ειδικών μαθησιακών δυσκολιών  σε κάθε τμήμα (!) και έτσι να επιβεβαιώσει τη νομιμότητα της προφορικής εντολής, επειδή το ζητήσαμε εμείς οι γονείς εν μέσω κατάληψης. Δεν τις έλεγξε, δηλαδή, πριν τη συγχώνευση.

Άρα, αγνοήθηκαν πλήρως οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ των παιδιών μας και η προφορική εντολή για συγχώνευση τμημάτων υλοποιήθηκε μετρώντας απλά κεφάλια μαθητών;;

Απαιτούμε, να ελεγχθούν τα στοιχεία αυτά τώρα, μαζί με όλα τα υπόλοιπα που προϋποθέτει ο Νόμος (πχ τετραγωνικά αιθουσών) και η διαμόρφωση των τμημάτων να βασιστεί μεν στον νόμο αλλά και σε παιδαγωγικά κριτήρια, όπως, εγγράφως, από τις 17/9/2024 ζητάει ο Συνήγορος του Πολίτη από το Υπουργείο Παιδείας.  

Ταυτόχρονα, δεν είναι η πρώτη φορά που σχολείο παιδιού μας τελεί υπό κατάληψη αλλά είναι η πρώτη φορά που αισθανόμαστε το σχολείο των παιδιών μας απέναντί μας. Καταρχάς,  ο Διευθυντής δεν μας ενημέρωσε για τη συγχώνευση των τμημάτων αλλά το μάθαμε από τα παιδιά μας, τα λεγόμενα των οποίων αμφισβητήσαμε κιόλας πολλοί γονείς γιατί μας φαινόταν αδύνατον να μην έχουμε ενημερωθεί ως γονείς/κηδεμόνες από το σχολείο για κάτι τόσο σοβαρό.

Ταυτόχρονα, ο Διευθυντής, αντί να κατευνάζει την ατμόσφαιρα και με συζήτηση να συμβάλλει στη λήξη της κατάληψης, καταφέρνει, αντιθέτως, να δυναμιτίζει την ατμόσφαιρα με διάφορες ατυχείς πρακτικές.

Σήμερα, για παράδειγμα ακούμε από τα παιδιά μας ότι ‘έμειναν’ ήδη στην ίδια τάξη, λόγω απουσιών, σύμφωνα με τον Διευθυντή.  Ακούμε, επίσης από τα παιδιά για ‘λίστα’ (!)  26 (!) μαθητών που θεωρούνται υπεύθυνοι για την κατάληψη και άρα δεν τους επιτρέπεται να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.  

Ο ίδιος ο Διευθυντής κοινοποίησε σήμερα (29-10-2024) στην ομάδα του Λυκείου στο Facebook, την εξής υπουργική απόφαση, απενεργοποιώντας μάλιστα τα σχόλια, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να συζητήσουμε το σκεπτικό πίσω από αυτήν την ανάρτηση:

Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.’ Υ.Α. 110490/ΓΔ4/25-9-2024 (ΦΕΚ 5435/27-9-2024)
για να δικαιολογήσει τη δημιουργία και ύπαρξη αυτής της λίστας, σύμφωνα πάντα με τους μαθητές, δυναμιτίζοντας περαιτέρω την κατάσταση.

Ταυτόχρονα, κυκλοφορούν φήμες για το ποιος έδωσε, τελικά, την προφορική εντολή για τη συγχώνευση και για το κατά πόσο είναι νόμιμη ή όχι. Ποιος την έδωσε, αλήθεια; Άλλες φήμες συμπεριλαμβάνουν την πληροφορία ότι τα διαγωνίσματα που έχουν γράψει τα παιδιά ως τώρα είναι άκυρα, εφόσον αλλάξουν διδάσκοντα καθηγητή. 

Είμαστε πολύ ανήσυχοι και αναστατωμένοι, ενώ τα παιδιά μας κινδυνεύουν παραμένοντας στους δρόμους καθημερινά αντί να παρακολουθούν τα μαθήματά τους. Είμαστε και σοκαρισμένοι,  επειδή σε επίσημες συναντήσεις με τον Διευθυντή του σχολείου, ακόμα και στις 3/10, υπήρξε διαβεβαίωση ότι όλα είναι όπως πρέπει στο σχολείο μας και ότι η χρονιά μας θα κυλήσει ομαλά και ξαφνικά ερχόμαστε τέλη Οκτώβρη, λίγες μέρες μετά, δηλαδή,  να πρέπει να πάνε τα παιδιά μας στο σχολείο ένα πρωί και να μην ξέρουν σε ποιο τμήμα θα είναι, με πόσους και με ποιους συμμαθητές τους και με ποιους καθηγητές. 

Ζητάμε ενημέρωση εγγράφως για τη νομιμότητα της σχετικής προφορικής εντολής αλλά και για τον παιδαγωγικό της χαρακτήρα, με αναλυτικά στοιχεία. 

Θα θέλαμε, επίσης, να κατανοήσουμε το γιατί συνέβη όλο αυτό. Ποιος θεσμός λειτουργεί με προφορικές εντολές? Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτήν την προφορική εντολή και μάλιστα τέλη Οκτώβρη αναστατώνοντας ένα ολόκληρο σχολείο? 

Βοηθήστε μας να διαχειριστούμε τη δύσκολη κατάσταση στην οποία, αδικαιολόγητα και απαράδεκτα, έχουμε βρεθεί. Η προφορική αυτή εντολή πρέπει να ανακληθεί. Η Δημοκρατία δεν λειτουργεί με προφορικές εντολές αλλά με διαφάνεια και ανάληψη ευθύνης.  Ο Διευθυντής του Λυκείου των παιδιών μας, άραγε, ανέφερε εγγράφως την αντίθεσή του σε αυτήν την προφορική (!) εντολή ή την προσυπογράφει; (Άρθρο 25 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα (ΔΚ)).

Επιφυλασσόμεθα για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μας.


Με εκτίμηση,
Οι γονείς μαθητών/τριών του 5ου ΓΕΛ Νίκαιας:

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου
Διαπόντια Νησιά - Παξοί 16-08-25

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου

Η Παναγιά στη Σπιναλόγκα της Καλύμνου
Πολιτισμός 16-08-25

Η Παναγιά στη Σπιναλόγκα της Καλύμνου

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας
Διεθνή 16-08-25

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι, συμπεριλαμβανομένων πέντε...

Τα θύματα του καλοκαιριού του ’48 στους δρόμους των Ιωαννίνων
Ιστορία 16-08-25

Τα θύματα του καλοκαιριού του ’48 στους δρόμους των Ιωαννίνων

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8
Κέρκυρα 15-08-25

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8

Το σπίτι
Κέρκυρα 15-08-25

Το σπίτι

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη
Διεθνή 15-08-25

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;
Πολιτισμός 15-08-25

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»
Περιφ. Ιονίων Νήσων 15-08-25

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»

«Άρχισαν τα όργανα», οι συγκρούσεις, τα εξώδικα
Εκπαίδευση 14-08-25

«Άρχισαν τα όργανα», οι συγκρούσεις, τα εξώδικα

Κώστας Βιδάλης: Υπόδειγμα συνέπειας και αυτοθυσίας – Ένα από τα πιο φριχτά εγκλήματα που γνώρισε ο τόπος
Πρόσωπα 14-08-25

Κώστας Βιδάλης: Υπόδειγμα συνέπειας και αυτοθυσίας – Ένα από τα πιο φριχτά εγκλήματα που γνώρισε ο τόπος

Θα πας;
Κέρκυρα 14-08-25

Θα πας;

«Υπηρεσιακές Μεταβολές 2025 – Αναγκαίες Ενέργειες μετά τη Σύσταση Νέων Οργανικών Θέσεων»
Εκπαίδευση 14-08-25

«Υπηρεσιακές Μεταβολές 2025 – Αναγκαίες Ενέργειες μετά τη Σύσταση Νέων Οργανικών Θέσεων»

Μαζική διαμαρτυρία στο λιμάνι του Πειραιά για το Crown Iris με τους Ισραηλινούς (φωτο)
Επικαιρότητα 14-08-25

Μαζική διαμαρτυρία στο λιμάνι του Πειραιά για το Crown Iris με τους Ισραηλινούς (φωτο)

Άνεργοι και απλήρωτοι οι συμβασιούχοι αναπληρωτές μέσα στο κατακαλόκαιρο – Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη ταλαιπωρία!
Εκπαίδευση 14-08-25

Άνεργοι και απλήρωτοι οι συμβασιούχοι αναπληρωτές μέσα στο κατακαλόκαιρο – Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη ταλαιπωρία!

Η Ελλάδα καίγεται και η στάχτη χαράζει τον χάρτη
Κέρκυρα 14-08-25

Η Ελλάδα καίγεται και η στάχτη χαράζει τον χάρτη

Εκφυλιστικά φαινόμενα στην τοπική διοίκηση - Τρανό παράδειγμα ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας
Κέρκυρα 14-08-25

Εκφυλιστικά φαινόμενα στην τοπική διοίκηση - Τρανό παράδειγμα ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.