JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8

08-15-2025 9:24
Κέρκυρα

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8
Το σπίτι

08-15-2025 9:17
Κέρκυρα

Το σπίτι
Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη

08-15-2025 9:10
Διεθνή

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη
Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;

08-15-2025 9:01
Πολιτισμός

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;
«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»

08-15-2025 8:53
Περιφ. Ιονίων Νήσων

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»
Κατηγορία: Εκπαίδευση
02 Δεκεμβρίου 2024

Η τηλεκπαίδευση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Το υποκριτικό ενδιαφέρον του Υπ. Παιδείας

Γ ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων οι δήμοι Θες\νίκης και Παύλου Μελά , που σχολεία τους ανήκουν στην ευθύνη της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ , ανακοίνωσαν πως τη Δευτέρα 2-12-2024 τα σχολεία όλων των βαθμίδων στα όρια τους θα παραμείνουν κλειστά.

Το ΥΠΑΙΘΑ, σαν έτοιμο από καιρό, στέλνει οδηγίες για την πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης κι όχι για λήψη μέτρων που θα κρατήσουν τα σχολεία ασφαλή και ανοιχτά.

Αυτοί που με ευθύνη τους έχουν αφήσει μέχρι και σήμερα κενά στα σχολεία, με τους μαθητές\τριες να μετρούν χιλιάδες χαμένες ώρες σε βάρος της μόρφωσης τους , δείχνουν ιδιαίτερη σπουδή να καλύψουν τάχα τα κενά που θα που θα χαθούν από την κακοκαιρία!

Πίσω από το υποκριτικό ενδιαφέρον του ΥΠΑΙΘΑ , βρίσκεται η μοναδική έγνοια του : να παρουσιάσει την κάλπικη εικόνα μιας «κανονικότητας» στη Δημόσια Εκπαίδευση, να συγκαλύψει την πραγματικότητα της εγκατάλειψης των Δημόσιων Σχολείων και να καθιερώσει- μονιμοποιήσει την τελεκπαιδευση.

Η καραντίνα απέδειξε ότι η τηλεκπαίδευση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί πλήρως για τα μαθησιακά κενά και προβλήματα, τις καταστροφικές παιδαγωγικές και ψυχοσυναισθηματικές συνέπειες που προκαλεί η τηλεκπαίδευση στη νέα γενιά και έχουν επισημανθεί τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τις εκατοντάδες διεθνείς έρευνες .

Αδιαφορεί ακόμη και για το γεγονός ότι υπάρχουν μαθητές/τριες που δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο, δεν έχουν υπολογιστή, συνδέονται με κινητό ( τι ειρωνεία οι πάνω από 10.00 αποβολές για τα κινητά για τις οποίες καμαρώνει το υπουργείο!)ή και σταθερό τηλέφωνο, δεν έχουν ρεύμα ή θέρμανση στα σπίτια τους.

Επιχειρεί να καθιερώσει μια «καρικατούρα» εκπαίδευσης που όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα στους μαθητές, τους βλάπτει και επιπλέον εντείνει και τις εκπαιδευτικές ανισότητες.

Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς ως εργαζόμενους υπενθυμίζουμε τα εξής:

  • Κλειστό σχολείο, σημαίνει κλειστό σχολείο. Αυτό δεν συμβαίνει με ευθύνη των εκπαιδευτικών. Πόσο μάλλον πουσε περίπτωση επικίνδυνων καιρικών φαινομένων, προέχει η ασφάλεια των συναδέλφων, των οικογενειών τους και των μαθητών μας.
  • Η εργασία μας και όλα τα υπηρεσιακά μας καθήκοντα εκτελούνται στον εργασιακό μας χώρο, δηλαδή στα σχολεία μας.  Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία υποχρέωση να μετατρέψουν το σπίτι τους σε χώρο εργασίας ούτε οφείλουν να έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό! 

Σύμφωνα με το άρθρο του ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας: «1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…»

  • Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στα σχολεία ή δεν μπορεί να υποστηριχθεί, εξαιτίας έλλειψης τεχνολογικών μέσων ή δικτύου, δηλώνουμε αδυναμία!
  • Κανείς δεν μπορεί να ασκήσει δίωξη ή να επιβάλλει κυρώσεις, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, αν ο/η εκπαιδευτικός δηλώσει αδυναμία, εφόσον το Κράτος δεν διασφαλίζει όλα τα παραπάνω

Φτάνει πια με την «καραμέλα» της τηλεκπαίδευσης!

Να καταργηθούν όλες οι διατάξεις που προβλέπουν το πέρασμα σε τηλεκπαίδευση, είτε ως μέσο καταστολής των καταλήψεων, είτε σε κάθε άλλη περίσταση!

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ   ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΕΤΗΣ

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου
Διαπόντια Νησιά - Παξοί 16-08-25

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου

Η Παναγιά στη Σπιναλόγκα της Καλύμνου
Πολιτισμός 16-08-25

Η Παναγιά στη Σπιναλόγκα της Καλύμνου

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας
Διεθνή 16-08-25

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι, συμπεριλαμβανομένων πέντε...

Τα θύματα του καλοκαιριού του ’48 στους δρόμους των Ιωαννίνων
Ιστορία 16-08-25

Τα θύματα του καλοκαιριού του ’48 στους δρόμους των Ιωαννίνων

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8
Κέρκυρα 15-08-25

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8

Το σπίτι
Κέρκυρα 15-08-25

Το σπίτι

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη
Διεθνή 15-08-25

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;
Πολιτισμός 15-08-25

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»
Περιφ. Ιονίων Νήσων 15-08-25

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»

«Άρχισαν τα όργανα», οι συγκρούσεις, τα εξώδικα
Εκπαίδευση 14-08-25

«Άρχισαν τα όργανα», οι συγκρούσεις, τα εξώδικα

Κώστας Βιδάλης: Υπόδειγμα συνέπειας και αυτοθυσίας – Ένα από τα πιο φριχτά εγκλήματα που γνώρισε ο τόπος
Πρόσωπα 14-08-25

Κώστας Βιδάλης: Υπόδειγμα συνέπειας και αυτοθυσίας – Ένα από τα πιο φριχτά εγκλήματα που γνώρισε ο τόπος

Θα πας;
Κέρκυρα 14-08-25

Θα πας;

«Υπηρεσιακές Μεταβολές 2025 – Αναγκαίες Ενέργειες μετά τη Σύσταση Νέων Οργανικών Θέσεων»
Εκπαίδευση 14-08-25

«Υπηρεσιακές Μεταβολές 2025 – Αναγκαίες Ενέργειες μετά τη Σύσταση Νέων Οργανικών Θέσεων»

Μαζική διαμαρτυρία στο λιμάνι του Πειραιά για το Crown Iris με τους Ισραηλινούς (φωτο)
Επικαιρότητα 14-08-25

Μαζική διαμαρτυρία στο λιμάνι του Πειραιά για το Crown Iris με τους Ισραηλινούς (φωτο)

Άνεργοι και απλήρωτοι οι συμβασιούχοι αναπληρωτές μέσα στο κατακαλόκαιρο – Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη ταλαιπωρία!
Εκπαίδευση 14-08-25

Άνεργοι και απλήρωτοι οι συμβασιούχοι αναπληρωτές μέσα στο κατακαλόκαιρο – Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη ταλαιπωρία!

Η Ελλάδα καίγεται και η στάχτη χαράζει τον χάρτη
Κέρκυρα 14-08-25

Η Ελλάδα καίγεται και η στάχτη χαράζει τον χάρτη

Εκφυλιστικά φαινόμενα στην τοπική διοίκηση - Τρανό παράδειγμα ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας
Κέρκυρα 14-08-25

Εκφυλιστικά φαινόμενα στην τοπική διοίκηση - Τρανό παράδειγμα ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.