JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8

08-15-2025 9:24
Κέρκυρα

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8
Το σπίτι

08-15-2025 9:17
Κέρκυρα

Το σπίτι
Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη

08-15-2025 9:10
Διεθνή

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη
Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;

08-15-2025 9:01
Πολιτισμός

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;
«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»

08-15-2025 8:53
Περιφ. Ιονίων Νήσων

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»
Κατηγορία: Εκπαίδευση
15 Ιουνίου 2025

Αίτημα για τη μονιμοποίηση των θεατρολόγων ειδικής αγωγής

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων και Ομάδα Αναπληρωτών Θεατρολόγων ΕΑE

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

Αίτημα για τη μονιμοποίηση των θεατρολόγων ειδικής αγωγής ΠΕ91.01 ΕΑΕ από αναπληρωτές/τριες και τον ΠΕΣΥΘ 

Αξιότιμοι/ες κύριοι/ες,   

Η θεατρική αγωγή αποτελεί αναπόσπαστο και ουσιώδες μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα ειδικά σχολεία. Μέσω του θεάτρου, οι μαθητές/τριες με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά, να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες και να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους. Οι θεατρολόγοι ΠΕ91.01 ΕΑΕ διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ένταξης, αποδοχής και ισότιμης συμμετοχής κάθε παιδιού. 

Με βάση τα παραπάνω, ζητάμε τη μονιμοποίηση όλων των θεατρολόγων ειδικής αγωγής ΠΕ91.01 ΕΑΕ που περιλαμβάνονται στον κύριο πίνακα αλλά και όσων ακόμα χρειάζονται ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στο σύνολο της ειδικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι ανάγκες είναι αυξημένες, καθώς ο κύριος πίνακας αριθμεί μόλις 18 θεατρολόγους και ήδη εξαντλείται. Συνολικά έχουν πραγματοποιηθεί 40 προσλήψεις αναπληρωτών, στις οποίες περιλαμβάνονται και εκπαιδευτικοί από τον επικουρικό πίνακα. 

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην Αττική, όπου καταγράφονται τα περισσότερα λειτουργικά κενά, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη για ουσιαστική ενίσχυση του θεσμού της θεατρικής αγωγής με μόνιμο προσωπικό. Παρά τα παραπάνω, έχει περιέλθει σε γνώση των εκπαιδευτικών ότι δεν υφίσταται πρόθεση σύστασης νέων οργανικών θέσεων στην Αττική, γεγονός που προκαλεί έντονη δυσαρέσκεια και ανασφάλεια. Σημαντικός αριθμός αναπληρωτών υπηρετεί τα τελευταία έτη σε πολλαπλές σχολικές μονάδες της περιοχής, ανταποκρινόμενος σε αυξημένες και σύνθετες ανάγκες μαθητών/ριών. Οι δεσμοί και οι σχέσεις εμπιστοσύνης με μαθητές/τριες και τις οικογένειές τους στην Ειδική Αγωγή  βρίσκονται κάθε φορά υπό αίρεση, κι όχι με δική μας υπαιτιότητα. Ως εκ τούτου, αιτείται η επανεξέταση της σχετικής απόφασης και η μονιμοποίηση όλων όσων εργάζονται, βάσει των υπαρκτών αναγκών και των δεδομένων της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. 

Παράλληλα, αιτούμαστε τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στους νομούς Αχαΐας, Θεσσαλονίκης, Κρήτης, Αιτωλοακαρνανίας και στη Θεσσαλία , στη Λάρισα, όπου υπάρχει σταθερή παρουσία αναπληρωτών θεατρολόγων που καλύπτουν πάγιες ανάγκες σε πλήθος σχολικών μονάδων. Ζητείται να δοθεί προτεραιότητα στις περιοχές αυτές, όπου διαπιστώνεται επαναλαμβανόμενη κάλυψη κενών από τους ίδιους εκπαιδευτικούς. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν και οργανικές θέσεις που έχουν συσταθεί από το προηγούμενο έτος (π.χ. σε Βοιωτία και Κορινθία) και παραμένουν ανενεργές, γεγονός που δημιουργεί εύλογη δυσαρέσκεια και ερωτήματα ως προς την αξιοποίησή τους. Τέλος, αιτείται η πλήρης αξιοποίηση του κύριου πίνακα και η άμεση μονιμοποίηση όλων των θεατρολόγων ΕΑΕ που περιλαμβάνονται σε αυτόν, βάσει των πραγματικών σχολικών αναγκών. 

Ενδεικτικά, τα καταγεγραμμένα λειτουργικά κενά έχουν ως εξής: 

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

Α' Αθήνας: 4 

Β' Αθήνας: 2 

Γ' Αθήνας: 1 

Δ' Αθήνας: 1 

Α' Πειραιά: 2 

Ανατολική Αττική: 1 

Α' Θεσσαλονίκης: 3 

Β' Θεσσαλονίκης: 1 

Ηράκλειο Κρήτης: 3 

Χανιά: 2 

Αχαΐα: 2 

Ημαθία: 1 

Έβρος (Α'): 1 

Βοιωτία: 1 

Κορινθία: 1 

Αιτωλοακαρνανία: 2

Ιωάννινα: 1 

Ηλεία: 1 

Αργολίδα: 2 

Σέρρες: 1 

Σάμος (Α'): 1 

Κοζάνη: 2 

Χαλκιδική: 1 

Λέσβος (Α'): 1 

Λάρισα: 3 

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 

Δυτική Αττική: 2 

Δ' Αθήνας: 1 

Γ' Αθήνας: 1 

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Το σπίτι
Κέρκυρα 15-08-25

Το σπίτι

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;
Πολιτισμός 15-08-25

Τζιτζίκια: Τι ξέρετε εσείς από Αύγουστο;

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8
Κέρκυρα 15-08-25

«Μπελλαντόνες στο Λιθάρι»: Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου - Κυριακή 17/8

Η παρουσίαση του βιβλίου της Βούλας Τζιλιάνου "Μπελλαντόνες στο Λιθάρι" θα γίνει στις 17/8 στην αίθουσα της Φιλαρμονικής Γαστουρίου "Ομόνοια" στις 7:00 μ.μ.-Μια μοναδική συλλογή...

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη
Διεθνή 15-08-25

Δεκαπενταύγουστος στην Παλαιστίνη

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»
Περιφ. Ιονίων Νήσων 15-08-25

«Για τις πυρκαγιές στη Ζάκυνθο και σε όλη τη χώρα –Συγκέντρωση ειδών αλληλεγγύης»

 «Η Ελλάδα πεθαίνει»
Επικαιρότητα 14-08-25

«Η Ελλάδα πεθαίνει»

Καιγόμαστε και οι άθλιοι που μας κυβερνούν λένε ότι φταίμε εμείς...
Επικαιρότητα 14-08-25

Καιγόμαστε και οι άθλιοι που μας κυβερνούν λένε ότι φταίμε εμείς...

«Άρχισαν τα όργανα», οι συγκρούσεις, τα εξώδικα
Εκπαίδευση 14-08-25

«Άρχισαν τα όργανα», οι συγκρούσεις, τα εξώδικα

Κώστας Βιδάλης: Υπόδειγμα συνέπειας και αυτοθυσίας – Ένα από τα πιο φριχτά εγκλήματα που γνώρισε ο τόπος
Πρόσωπα 14-08-25

Κώστας Βιδάλης: Υπόδειγμα συνέπειας και αυτοθυσίας – Ένα από τα πιο φριχτά εγκλήματα που γνώρισε ο τόπος

Θα πας;
Κέρκυρα 14-08-25

Θα πας;

«Υπηρεσιακές Μεταβολές 2025 – Αναγκαίες Ενέργειες μετά τη Σύσταση Νέων Οργανικών Θέσεων»
Εκπαίδευση 14-08-25

«Υπηρεσιακές Μεταβολές 2025 – Αναγκαίες Ενέργειες μετά τη Σύσταση Νέων Οργανικών Θέσεων»

«Δημογραφικό και εγκατάλειψη του εκπαιδευτικού επαγγέλματος – Δύο παράγοντες που απειλούν με αργό θάνατο την παιδεία και την κοινωνία»
Εκπαίδευση 14-08-25

«Δημογραφικό και εγκατάλειψη του εκπαιδευτικού επαγγέλματος – Δύο παράγοντες που απειλούν με αργό θάνατο την παιδεία και την κοινωνία»

Μαζική διαμαρτυρία στο λιμάνι του Πειραιά για το Crown Iris με τους Ισραηλινούς (φωτο)
Επικαιρότητα 14-08-25

Μαζική διαμαρτυρία στο λιμάνι του Πειραιά για το Crown Iris με τους Ισραηλινούς (φωτο)

Άνεργοι και απλήρωτοι οι συμβασιούχοι αναπληρωτές μέσα στο κατακαλόκαιρο – Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη ταλαιπωρία!
Εκπαίδευση 14-08-25

Άνεργοι και απλήρωτοι οι συμβασιούχοι αναπληρωτές μέσα στο κατακαλόκαιρο – Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη ταλαιπωρία!

Η Ελλάδα καίγεται και η στάχτη χαράζει τον χάρτη
Κέρκυρα 14-08-25

Η Ελλάδα καίγεται και η στάχτη χαράζει τον χάρτη

Εκφυλιστικά φαινόμενα στην τοπική διοίκηση - Τρανό παράδειγμα ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας
Κέρκυρα 14-08-25

Εκφυλιστικά φαινόμενα στην τοπική διοίκηση - Τρανό παράδειγμα ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας

Αν είχαμε τη Σοφία Βούλτεψη υπουργό Παιδείας δεν θα είχαμε... κενά στα σχολεία!
Εκπαίδευση 14-08-25

Αν είχαμε τη Σοφία Βούλτεψη υπουργό Παιδείας δεν θα είχαμε... κενά στα σχολεία!

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.