JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη

06-14-2025 23:50
Επικαιρότητα

Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη
Η Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη είναι η απάντηση

06-14-2025 23:46
Διεθνή

Η Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη είναι η απάντηση
Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου

06-14-2025 23:36
Εκπαίδευση

Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου
Νέα επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν – Η Τεχεράνη απαντά με πυραύλους, στα καταφύγια οι ισραηλινοί πολίτες

06-14-2025 23:28
Διεθνή

Νέα επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν – Η Τεχεράνη απαντά με πυραύλους, στα καταφύγια οι ισραηλινοί πολίτες
Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα

06-14-2025 22:20
Κέρκυρα

Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα
  1. Βρίσκεστε εδώ:  
  2. Αρχική
  3. Επικαιρότητα
  4. #Τεμπη: 1μιση χρόνο απ’τον Daniel η κυβέρνηση δεν έχει καν υπογράψει συμβάσεις αποκατάστασης! (vid)
Κατηγορία: Επικαιρότητα
22 Απριλίου 2025

#Τεμπη: 1μιση χρόνο απ’τον Daniel η κυβέρνηση δεν έχει καν υπογράψει συμβάσεις αποκατάστασης! (vid)

ΠΗΓΗ: jacobin.gr

Η κυβέρνηση όποτε την ρωτάνε για τα συστήματα ασφαλείας στα τρένα, κάνει ότι μπορεί για να αποφύγει την σαφη περιγραφή της σημερινής κατάστασης στον σιδηρόδρομο. Ένα από τα λεκτικά «κόλπα» είναι όταν μιλάει για συστήματα ασφαλείας, να λέει που εγκαταστάθηκαν, αποφεύγοντας έτσι να πει που λειτουργούν. Ένα άλλο ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι να εξαιρεί από τις απαντήσεις το σημείο που χτύπησε η καταστροφή του Daniel.

Μόνο που έχει περάσει πλέον περισσότερο από ενάμιση έτος, από όταν χτύπησε ο Daniel, αλλά όπως αναφέραμε και στην ερώτησή μας στις 20 Μαρτίου, στα συγκεκριμένα σημεία «δεν έχει πέσει ούτε φτυαριά». Στην ερώτησή μας, τότε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είχε απαντήσει με ψέματα, καθώς ανέφερε ότι «είναι σε εξέλιξη η αποκατάσταση». Όμως οι συμβάσεις για τα σιδηροδρομικά έργα στις περιοχές που επλήγησαν από τον Daniel, πέρασαν από την Επιτροπή της Βουλής πριν λίγες μέρες. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει πως κάποια στιγμή στο μέλλον θα υπογραφούν οι Συμβάσεις, με στόχο να ολοκληρωθούν τα έργα μέχρι το καλοκαίρι του 2026.

Με λίγα λόγια;

Από συστήματα ασφαλείας δεν λειτουργεί τίποτα και η κυβέρνηση έλεγε ψέματα. Εκτός εάν με την φράση «είναι σε εξέλιξη η αποκατάσταση», μπορεί να εννοεί κανείς την χαρτούρα που αλλάζει χέρια.

Μόνο που η χαρτούρα δεν μπορεί να σώσει κανέναν από τον θάνατο. Όπως δεν μπόρεσε και η χαρτούρα της σύμβασης 717 πριν από τα Τέμπη. Τα συστήματα ασφαλείας σώζουν τους ανθρώπους από τις καταστροφές. Και δυστυχώς αυτά στο μέρος που χτύπησε ο Daniel, αγνοούνται.

Δείτε τι απάντησε η κυβέρνηση σε όσα την ρωτήσαμε:

Ακολουθεί η πλήρης απομαγνητοφώνηση:

Χ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ:  Πριν λίγες ημέρες, πέρασαν από την Επιτροπή της Βουλής, οι Συμβάσεις για τα σιδηροδρομικά έργα στις περιοχές που επλήγησαν από τον Daniel. Κάποια στιγμή θα υπογραφούν οι Συμβάσεις, με στόχο να ολοκληρωθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2026, διαβάζουμε στο ρεπορτάζ. Με λίγα λόγια, ενάμιση χρόνο μετά τον Daniel, τα τρένα κυκλοφορούν σε μεγάλο μέρος χωρίς συστήματα ασφαλείας και εσείς δεν έχετε υπογράψει ακόμα, ούτε τις Συμβάσεις. Γιατί σε ένα θέμα τόσο ευαίσθητο για την ελληνική κοινωνία, το επιτελικό κράτος του Κ. Μητσοτάκη, ακόμα και για τις υπογραφές, άργησε ενάμιση χρόνο;

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ:  Δεν έχουμε κρύψει ότι στο κομμάτι του Daniel, ενώ έχει ολοκληρωθεί το σύνολο της τηλεδιοίκησης και των συνοδών έργων, στο κομμάτι του Daniel χρειαζόντουσαν μια σειρά από διαδικασίες αποκατάστασης, μέρος αυτών είναι και οι γραφειοκρατικές ενέργειες, οι οποίες έπρεπε να γίνουν. Ο στόχος είναι να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατό, δεν υπάρχει κάτι το οποίο, τέλος πάντων, μπορεί να κάνει το Υπουργείο και δεν το έχει κάνει. Προσπαθεί να επισπεύσει τις διαδικασίες αυτές, ούτως ώστε να λειτουργήσει η τηλεδιοίκηση ξανά, γιατί την είχαμε ολοκληρώσει και στο συγκεκριμένο κομμάτι, το οποίο, ναι, δεν είναι λίγο, είναι το 20% του συνολικού έργου, αλλά αυτά νομίζω έχουν παρουσιαστεί αναλυτικά και από το αρμόδιο Υπουργείο και με την προηγούμενη ηγεσία και με την τωρινή.

Χ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ:    Πάντως στις 20 Μαρτίου σας είπαμε ότι σε ένα μεγάλο μέρος  του Αθήνα-Θεσσαλονίκη, δεν λειτουργεί σχεδόν κανένα σύστημα ασφαλείας, μιλώντας για το μέρος που κτύπησε ο Daniel και σας ρωτήσαμε αν έχει ξεκινήσει οποιοδήποτε έργο από τότε, δεν μιλάμε για αναθέσεις και χαρτούρα, αν έχουν σκάψει έστω ένα μέτρο. Εσείς μας απαντήσατε αυτολεξεί, πως είναι σε εξέλιξη η αποκατάσταση. Όπως είδαμε όμως, καμία αποκατάσταση δεν ήταν σε εξέλιξη, καθώς δεν έχουν πέσει ούτε οι υπογραφές. Γιατί μας απαντήσατε κάτι που δεν ισχύει;

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Καταρχάς εγώ μεταφέρω τις ενημερώσεις των Υπουργείων και η διαδικασία της αποκατάστασης έχει μέσα και το σκέλος το γραφειοκρατικό και το μέρος το κατασκευαστικό. Στόχος είναι να τελειώσει στο χρονοδιάγραμμα το οποίο έχουμε πει από την αρχή.

Χ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ:  Απλά αν σήμερα μπούμε στο τρένο δεν θα μας σώσει καμία έγκριση της Βουλής για να μπουν τα συστήματα ασφαλείας. Θα μας σώσουν τα ίδια τα συστήματα ασφαλείας αν και όταν λειτουργήσουν, γιατί τώρα ενάμιση χρόνο μετά δεν έχετε καν υπογράψει.

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Υπάρχουν συστήματα ασφαλείας, υπήρχαν συστήματα ασφαλείας και την μοιραία νύχτα των Τεμπών, προφανώς τώρα είναι περισσότερα και ο στόχος το ’27 να είναι ακόμα περισσότερα και κάποιοι δεν χρησιμοποίησαν σωστά τα συστήματα ασφαλείας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε το Κράτος να έχει περισσότερα, για αυτό φροντίζουμε να έχουμε όλο και περισσότερα συστήματα ασφαλείας. Παράδειγμα έχουν τοποθετηθεί κάμερες σε όλη τη διαδρομή και κοιτάμε κάθε μέρα ο σιδηρόδρομος να είναι πιο ασφαλής από την προηγούμεν

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Επικαιρότητα
  • Επικαιρότητα
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Ασκωθήκαμε μπονώρα να πάμετε στο χτήμα να μάσουμε τα κουκιά το μπίζι και τα ρεβύθια.
Κέρκυρα 15-06-25

Ασκωθήκαμε μπονώρα να πάμετε στο χτήμα να μάσουμε τα κουκιά το μπίζι και τα ρεβύθια.

Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη
Επικαιρότητα 14-06-25

Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη

Φτου, φτου, φτου.
Κέρκυρα 15-06-25

Φτου, φτου, φτου.

Γράφει ο Γιώργος Καγκουρίδης 15 Ιουνίου 2023 "δε πουγιεται" VII ΦΤΟΥ, ΦΤΟΥ, ΦΤΟΥ - Μας εματιάσανε, δε μπορεί… Φτου, φτου, φτου… - Γιατί ειμάστεν’ όμορφοι; - Τω καιρώ εκείνω. - Και...

Μια ανείπωτη τραγωδία που βαραίνει την εκπαιδευτική και κοινωνική συνείδηση
Εκπαίδευση 15-06-25

Μια ανείπωτη τραγωδία που βαραίνει την εκπαιδευτική και κοινωνική συνείδηση

Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου
Εκπαίδευση 14-06-25

Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου

Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα
Κέρκυρα 14-06-25

Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα

Για την κατασκευή μαρίνας στην Ημερολιά Κασσιόπης:
Βόρεια Κέρκυρα 14-06-25

Για την κατασκευή μαρίνας στην Ημερολιά Κασσιόπης: "Φαραωνικό" έργο - ζημιά τεράστια στον τόπο

Ενέργειες Αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας παραπέμπουν σε ζοφερές εποχές του παρελθόντος
Εκπαίδευση 14-06-25

Ενέργειες Αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας παραπέμπουν σε ζοφερές εποχές του παρελθόντος

Το σχολείο δεν είναι ο τοίχος που κρεμάμε τιμητικές πινακίδες για πολιτικές σκοπιμότητες (Με αφορμή την ονοματοδοσία ενός σχολείου)
Εκπαίδευση 14-06-25

Το σχολείο δεν είναι ο τοίχος που κρεμάμε τιμητικές πινακίδες για πολιτικές σκοπιμότητες (Με αφορμή την ονοματοδοσία ενός σχολείου)

Κέρκυρα: Στάση λεωφορείου δεν είχε παγκάκι και οι κάτοικοι έδρασαν μόνοι τους
Κέρκυρα 13-06-25

Κέρκυρα: Στάση λεωφορείου δεν είχε παγκάκι και οι κάτοικοι έδρασαν μόνοι τους

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας με 24 θέματα! - Δευτέρα 16/6
Νότια Κέρκυρα 13-06-25

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας με 24 θέματα! - Δευτέρα 16/6

Νυχτερινές διακοπές υδροδότησης από την Κοινότητα Χλωμού έως την περιοχή της Λίνιας
Κέρκυρα 13-06-25

Νυχτερινές διακοπές υδροδότησης από την Κοινότητα Χλωμού έως την περιοχή της Λίνιας

Συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & ΔΝ τη Δευτέρα 16/6
Κεντρική Κέρκυρα 13-06-25

Συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & ΔΝ τη Δευτέρα 16/6

Στήθος μάρμαρο καρδιά πατάτα
Κέρκυρα 13-06-25

Στήθος μάρμαρο καρδιά πατάτα

Ο ενθικοσοσιαλισμός είναι εδώ!
Διεθνή 13-06-25

Ο ενθικοσοσιαλισμός είναι εδώ!

Απεργία στην εκπαίδευση στο Παρίσι αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη
Εκπαίδευση 13-06-25

Απεργία στην εκπαίδευση στο Παρίσι αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη

Από τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα 12/5 ενάντια στις διώξεις και τα πειθαρχικά
Εκπαίδευση 13-06-25

Από τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα 12/5 ενάντια στις διώξεις και τα πειθαρχικά

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.