JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη

06-14-2025 23:50
Επικαιρότητα

Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη
Η Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη είναι η απάντηση

06-14-2025 23:46
Διεθνή

Η Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη είναι η απάντηση
Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου

06-14-2025 23:36
Εκπαίδευση

Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου
Νέα επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν – Η Τεχεράνη απαντά με πυραύλους, στα καταφύγια οι ισραηλινοί πολίτες

06-14-2025 23:28
Διεθνή

Νέα επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν – Η Τεχεράνη απαντά με πυραύλους, στα καταφύγια οι ισραηλινοί πολίτες
Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα

06-14-2025 22:20
Κέρκυρα

Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα
Κατηγορία: Εκπαίδευση
27 Απριλίου 2025

Καταδικάζουμε τη δήλωση του πρωθυπουργού ενάντια στους μαχόμενους εκπαιδευτικούς – Η τρομοκρατία δεν θα περάσει

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ  ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Δεν έχει  θέση στην Εκπαίδευση η Αυταρχική Πολιτική των Διώξεων και της Καταστολής

Η  Δήλωση του Πρωθυπουργού ότι «Δεν έχουν θέση στην Εκπαίδευση όσοι αρνούνται την Αξιολόγηση» θα συναντήσει τη Μαζική Αντίσταση στο κυβερνητικό δόγμα του Τρόμου και των …Απαγορεύσεων

  • Το εκπαιδευτικό κίνημα Δεν εκφοβίζεται και Δεν τρομοκρατείται
  • Κάτω τα χεριά από την Απεργία και τα Συνδικαλιστικά  Δικαιώματά μας
  • Συνεχίζουμε Μαζικά Ενωτικά και Ανυποχώρητα τον Αγώνα ενάντια στο αντιδραστικό μετρό της Αξιολόγησης-Πειθάρχησης-Κατηγοριοποίησης-Ιδιωτικοποίησης

Ο πρωθυπουργός της  αντιλαϊκής κυβέρνησης της φτώχειας και της λαϊκής εξαθλίωσης, της κυβέρνησης  της συνδικαλιστικής φίμωσης,  των γενικευμένων ιδιωτικοποιήσεων  και των πολλαπλών «Τεμπών» στις μεταφορές,  την παιδεία και την υγεία- επεφύλασσε  ως ..πασχαλινό δώρο στους εκπαιδευτικούς τη δήλωση της Κατάργησης (!), ουσιαστικά, του Απεργιακού  Δικαιώματος ενάντια στο αντιδραστικό μέτρο της Αξιολόγησης, δικαίωμα που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο, με πολύχρονους και αιματηρούς αγώνες του εκπαιδευτικού και ευρύτερου λαϊκού κινήματος.

 Έτσι, αμέσως μετά το Πάσχα και στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο ΥΠΑΙΘΑ, ο Μητσοτάκης ως πρωθυπουργός, ξεπερνώντας κάθε  όριο ακόμη και της …αστικής νομιμότητας,  δήλωσε προς  τους  εκπαιδευτικούς που μάχονται ενάντια  στην  Αξιολόγηση–που συνεπάγεται  την Ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης,  την ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων, την άρση  της μονιμότητας των εκπαιδευτικών  και την  σύνδεση του σχολείου  με τους νόμους της αγοράς-‘ότι «δεν έχουν θέση στο δημόσιο σύστημα της εκπαίδευσης»(!). Δηλώνει δηλ ο πρωθυπουργός -που είναι  υπόλογος για το κρατικό έγκλημα των Τεμπών, ο πρωθυπουργός της πιο αυταρχικής κυβέρνησης μεταπολιτευτικά   που  καταλήστευσε, με την πολιτική της, το λαό  και τον οδήγησε  ένα πρωτόγνωρο μεταπολεμικά επίπεδο  ανέχειας– ότι «δεν έχουν θέση στην εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί»(!) που αντιστέκονται στην αντιλαϊκή πολιτική που επιβάλλει η κυβέρνησή του, τηρώντας τις υποδείξεις της εγχώριας ολιγαρχίας, του Ο.Ο.Σ.Α  του Σ.Ε.Β και τις αντιλαϊκές κατευθύνσεις της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ.

Πρόκειται για την πιο αυταρχική, αντιδημοκρατική και τρομοκρατική δήλωση προς  τους εκπαιδευτικούς   σε όλη την περίοδο από τη μεταπολίτευση κι έπειτα, που   παραπέμπει στο χουντικό δόγμα «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» και επιβεβαιώνει το βαθιά αντιδραστικό χαρακτήρα της  κυβέρνησης της ΝΔ. Της κυβέρνησης  που,  αν και  διέπραξε το αποτρόπαιο έγκλημα της απανθράκωσης  57 ανθρώπων στα Τέμπη, μέσω της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ και γενικώς των μέσων μεταφοράς, δεν ορρωδεί  προ ουδενός … και προχωρεί ακάθεκτη  στο δρόμο της «απανθράκωσης»-διάλυσης  ακόμη και των βασικότερων μορφωτικών, εργασιακών και δημοκρατικών κατακτήσεων στο χώρο του δημόσιου σχολείου.

Ειδικότερα, η κυβέρνηση της ΝΔ  δε μπορεί να επιχαίρει για την αντιλαϊκή πολιτική ενός άλλου… ολοκαυτώματος  που εφαρμόζει  στην εκπαίδευση, όπως επιβεβαιώνουν:

  • Η Ποινικοποίηση των αγώνων των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) και της ΑΔΕΔΥ
  • Οι 2.500(!) Πειθαρχικές Διώξεις των αντιστεκόμενων νεοδιορίστων εκπαιδευτικών που  μάχονται ενάντια  στο αντιλαϊκό μέτρο της Αξιολόγησης- Διαβάθμισης-Ιδιωτικοποίησης και διεκδικούν το κατοχυρωμένο θεσμικά δικαίωμά τους στη μονιμοποίηση, με την έκδοση διαπιστωτικών πράξεων από τα ΠΥΣΔΕ.
  • Η απαράδεκτη   και  επαναλαμβανόμενη Τιμωρητική Διοικητική Πράξη της Δυνητικής Αργίας που επιβλήθηκε στην αγωνίστρια συνάδελφο  Χοτζόγλου,  επειδή άσκησε το συνδικαλιστικό δικαίωμα και καθήκον της συμμετοχής στην απεργία-αποχή ενάντια στην Αξιολόγηση
  • Η Αδιοριστία και τα πολλαπλά κενά  στα σχολεία που τα αναγκάζουν να υπολειτουργούν ακόμη και στο τέλος του σχολικού έτους
  • Οι Συμβάσεις απασχολισιμότητας των εκπαιδευτικών (Αναπληρωτές-Ωρομίσθιοι) που διαμορφώνουν συνθήκες εργασιακής γαλέρας στα σχολεία και αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να εργάζονται  σε  3 έως 5  σχολεία(!)
  • Η δραματική έλλειψη στοιχειώδους υλικο-τεχνικής υποδομής στα σχολεία που έχει ως αποτέλεσμα να  στοιβάζονται  οι μαθητές (μέχρι και 30) σε ακατάλληλες αίθουσες που καταργούν  βασικές προϋποθέσεις διδασκαλίας και μάθησης
  • Τα σχολικά κτίρια που καταρρέουν καθημερινά, εκθέτοντας σε σοβαρούς κινδύνους μαθητές και εκπαιδευτικούς (πχ Ειδικά Σχολεία, Γυμνάσιο Αλικαρνασσού στο νομό μας κλπ)
  • Οι ανθυγιεινές και αντιπαιδαγωγικές προκάτ αίθουσες στις σεισμόπληκτες περιοχές (πχ Αρκαλοχώρι )
  • Η κατάργηση βασικών Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ που συνεπάγεται τη μορφωτική και κοινωνική περιθωριοποίηση  των πιο φτωχών λαϊκών στρωμάτων, η υπαγωγή της διοίκησής τους, ουσιαστικά, στα Επιμελητήρια, μέσω των campus, οι Ακαδημίες κλπ)
  • Η Ίδρυση των  περιώνυμων  «Ωνασείων» που αποτελεί εκχώρηση δημόσιας περιουσίας  και εκπαιδευτικού προσωπικού στον Ιδιωτικό Οργανισμό «Α. Ωνάσης » και επομένως συνιστά συγκαλυμμένη Ιδιωτικοποίηση και  σύνδεση του σχολείου με τους νόμους της αγοράς, καθ’ υπόδειξη του ΟΟΣΑ (!)
  • Οι εξεταστικοί φραγμοί (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, Εθνικό Απολυτήριο, Εξετάσεις «Pisa”) που οδηγούν στο μορφωτικό περιθώριο τα  φτωχά στρώματα.
  • Οι μισθοί της πείνας  που   συνεπάγονται τη  δραματική υποβάθμιση των όρων ζωής των εκπαιδευτικών, εξαναγκάζοντας αρκετούς αναπληρωτές να δηλώνουν άρνηση πρόσληψης (πάνω από το 10%) ή να …στεγάζονται πολλοί  στα αυτοκίνητά τους (!)
  • Ο εμπαιγμός των αυξήσεων των τριάντα (30!) ευρώ στο Δημόσιο που για μια  κατηγορία εργαζομένων  προκαλεί   ακόμη και μείωση των αποδοχών … λόγω της φορολογικής κλίμακας
  • Η άρνηση επιστροφής των κλεμμένων μισθών (13ος-14ος)
  • Το αυξημένο-με βάση τα μνημόνια-εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών και η απώλεια βασικών εργασιακών κατακτήσεων
  • Το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο  που ακυρώνει  βασικές συλλογικές  δημοκρατικές κατακτήσεις (πχ αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, η  μετατροπή του διευθυντή σε manager κλπ)
  • Τα δυο χρόνια της εφαρμογής του πνευματοκτόνου  Webex στην εκπαίδευση που καταδίκασαν στην αμορφωσιά τρεις γενιές μαθητών και τα καταστροφικά αποτελέσματά του αποτυπώνονται δραματικά σήμερα σε όλο το φάσμα της εκπαιδευτικής πράξης
  • Η  περικοπή των δαπανών για τη παιδεία, την ίδια στιγμή που υπερδιογκώνονται οι ΝΑΤΟικές δαπάνες  για τα ιμπεριαλιστικά εγκλήματα σε βάρος των γειτονικών λαών ( Ουκρανία-Παλαιστίνη- Λίβανος-Συρία κλπ), δρομολογείται η νομιμοποίηση  της διχοτόμησης της Κύπρου και αμφισβητούνται τα κυριαρχικά δικαιώματα στο …μισό Αιγαίο.

Τονίζουμε στον πρωθυπουργό ότι όλα αυτά τα  βάρβαρα μέτρα –που  ισοπεδώνουν  τις θεμελιώδεις μορφωτικές, εργασιακές, οικονομικές και δημοκρατικές κατακτήσεις μας- όντως  ΔΕΝ έχουν θέση στην Εκπαίδευση. Έχουν θέση  στα επιτελεία της κυβέρνησης της ΝΔ και των συμμάχων της. Έχουν θέση  στα προγράμματα του ΟΟΣΑ για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Έχουν θέση  στις αξιώσεις   του ΣΕΒ  και στις αντιδραστικές συνθήκες του ληστρικού μηχανισμού της  ΕΕ. Δεν έχουν όμως θέση στο  δημόσιο σχολείο,  το οποίο οφείλει τις όποιες κατακτήσεις του στους πολύχρονους και αιματηρούς αγώνες  του εκπαιδευτικού και συνολικά του  εργατο-λαϊκού κινήματος  που διεκδικεί το αναφαίρετο δικαίωμα της μόρφωσης για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.

Κυρίως όμως τα μέτρα αυτά ΔΕΝ έχουν θέση  στη συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των μαχόμενων εκπαιδευτικών που   ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ   στο αντιδραστικό μέτρο της Αξιολόγησης, με τη συμμετοχή τους στις Απεργίες και στην Αποχή από την Αξιολόγηση και  έχουν φέρει σε αδιέξοδο την αντιλαϊκή πολιτική σας. Έχουν αποδείξει ότι τα αντιδραστικά μέτρα σας ΔΕΝ έχουν καμία νομιμοποίηση από τη μεγάλη μάζα των εκπαιδευτικών. Αποτελούν «ξένο σώμα» στη  σκέψη και τη δημοκρατική δράση της μαχόμενης πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, την οποία ΔΕΝ μπορείτε να τρομοκρατήσετε, ούτε  να  καθυποτάξετε, με τις χουντικής κοπής δηλώσεις σας.

Κύριε Πρωθυπουργέ, η αντιδραστική δήλωση, ο απειλητικός λόγος  και τα αντιλαϊκά μέτρα σας ΔΕΝ έχουν θέση    στο σώμα των εκπαιδευτικών, αλλά και  συνολικά στη σκέψη και τη συνείδηση του λαού. Γιατί εκπροσωπούν την ολιγαρχία και τα συμφέροντά της, καταληστεύουν  τα λαϊκά στρώματα και απομορφώνουν τα παιδιά του λαού και δείχνουν το δρόμο για τις πιο σκοτεινές, μαύρες εποχές και σελίδες της πολιτικής ιστορίας του τόπου. Οι εκπαιδευτικοί όμως– μαζί με τη μαθητική και φοιτητική νεολαία, τους γονείς και όλους τους εργαζομένους- δείχνουν το φωτεινό δρόμο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και της ΜΟΡΦΩΣΗΣ. Για αυτό το λόγο, ΔΕΝ  απειλούνται  και δεν… συμμορφώνονται  προς τις  αυταρχικές   δηλώσεις  σας, δηλώσεις  που τους ακυρώνουν ως εργαζομένους και παιδαγωγούς, με υψηλή  συνείδηση   της κοινωνικής αποστολής τους και του  συλλογικού καθήκοντός τους.

Να είστε σίγουρος, κύριε πρωθυπουργέ, ότι  οι εκπαιδευτικοί θα ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ τον αγώνα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και της Ενωτικής, Ανυποχώρητης  Συλλογικής Πάλης, όπως επιτάσσουν οι αγωνιστικές παρακαταθήκες του κινήματός τους, αλλά και τα φωτεινά πρότυπα των πρωτοπόρων  αγωνιστών εκπαιδευτικών, αρκετοί από τους οποίους υπήρξαν και θύματα της κατασταλτικής πολιτικής των πολιτικών σας προγόνων….

Κύριε Πρωθυπουργέ, η ιστορία, αλλά και η αναγκαιότητα επιτάσσουν την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ  στον αυταρχισμό, τον εκφασισμό  της κρατικής πολιτικής, στην αμορφωσιά και τις Ιδιωτικοποιήσεις. Αυτές οι επιταγές της ιστορικής εξέλιξης  αποτέλεσαν,  αποτελούν και θα συνεχίσουν να αποτελούν το ορόσημο της συλλογικής πάλης των εκπαιδευτικών. Γιατί ΔΕΝ  εκφοβίζονται  και δεν υποτάσσονται στο σκοταδισμό, την ανελευθερία και το καθεστώς της φίμωσης.

  • Καμία Υποχώρηση-Καμία Υποταγή-Συνεχίζουμε και Εντείνουμε την  Ανυποχώρητη Πάλη μας-η Τρομοκρατία Δεν θα περάσει.
  • Οι Συνδικαλιστικές Ελευθερίες είναι Αδιαπραγμάτευτες

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Ανακοινώσεις
  • Εκπαίδευση
  • Ανακοινώσεις
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Αίτημα για τη μονιμοποίηση των θεατρολόγων ειδικής αγωγής
Εκπαίδευση 15-06-25

Αίτημα για τη μονιμοποίηση των θεατρολόγων ειδικής αγωγής

Αρμοστείο ή Παλιά Ανάκτορα ή Ανακτορα ή Παλάτι ή Ανάκτορα των Αγ. Γεωργίου & Μιχαήλ ή ό,τι άλλο θέλετε
Κέρκυρα 15-06-25

Αρμοστείο ή Παλιά Ανάκτορα ή Ανακτορα ή Παλάτι ή Ανάκτορα των Αγ. Γεωργίου & Μιχαήλ ή ό,τι άλλο θέλετε

Εγκαίνια εβραϊκής συναγωγής στην αστυνομοκρατούμενη Λάρισα από την υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη –  Διαδήλωση πατά τις απαγορεύσεις
Εκπαίδευση 15-06-25

Εγκαίνια εβραϊκής συναγωγής στην αστυνομοκρατούμενη Λάρισα από την υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη –  Διαδήλωση πατά τις απαγορεύσεις

Εγκαίνια εβραϊκής συναγωγής στην αστυνομοκρατούμενη Λάρισα από την υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη –  Διαδήλωση πατά τις απαγορεύσεις Παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας...

Αύριο (16/6) η τελευταία ημέρα της δίκης των μελών της ΕΛΜΕ – Τρίωρη στάση εργασίας
Κέρκυρα 15-06-25

Αύριο (16/6) η τελευταία ημέρα της δίκης των μελών της ΕΛΜΕ – Τρίωρη στάση εργασίας

Τα συμφέροντα εξαφανίζουν τον Αθλητισμό στον Πειραιά…
Αθλητικά 15-06-25

Τα συμφέροντα εξαφανίζουν τον Αθλητισμό στον Πειραιά…

Φτου, φτου, φτου.
Κέρκυρα 15-06-25

Φτου, φτου, φτου.

Ασκωθήκαμε μπονώρα να πάμετε στο χτήμα να μάσουμε τα κουκιά το μπίζι και τα ρεβύθια.
Κέρκυρα 15-06-25

Ασκωθήκαμε μπονώρα να πάμετε στο χτήμα να μάσουμε τα κουκιά το μπίζι και τα ρεβύθια.

Μια ανείπωτη τραγωδία που βαραίνει την εκπαιδευτική και κοινωνική συνείδηση
Εκπαίδευση 15-06-25

Μια ανείπωτη τραγωδία που βαραίνει την εκπαιδευτική και κοινωνική συνείδηση

Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη
Επικαιρότητα 14-06-25

Στη Λάρισα η αστυνομία απαγορεύει κάθε δημόσια συνάθροιση την Κυριακή, μέρα συγκεντρώσεων για την Παλαιστίνη

Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου
Εκπαίδευση 14-06-25

Περιοδικό «Νυχτερινό», έτους 2025 – Το περιοδικό του 1ου εσπερινού ΕΠΑΛ Περιστερίου

Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα
Κέρκυρα 14-06-25

Τα γενέθλια του Βασιλέως Καρόλου Γ’ στην Κέρκυρα – Οι Βρετανοτσολιάδες και η τερατώδης αγγλική βία στα Επτάνησα

Για την κατασκευή μαρίνας στην Ημερολιά Κασσιόπης:
Βόρεια Κέρκυρα 14-06-25

Για την κατασκευή μαρίνας στην Ημερολιά Κασσιόπης: "Φαραωνικό" έργο - ζημιά τεράστια στον τόπο

Ενέργειες Αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας παραπέμπουν σε ζοφερές εποχές του παρελθόντος
Εκπαίδευση 14-06-25

Ενέργειες Αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας παραπέμπουν σε ζοφερές εποχές του παρελθόντος

Το σχολείο δεν είναι ο τοίχος που κρεμάμε τιμητικές πινακίδες για πολιτικές σκοπιμότητες (Με αφορμή την ονοματοδοσία ενός σχολείου)
Εκπαίδευση 14-06-25

Το σχολείο δεν είναι ο τοίχος που κρεμάμε τιμητικές πινακίδες για πολιτικές σκοπιμότητες (Με αφορμή την ονοματοδοσία ενός σχολείου)

Κέρκυρα: Στάση λεωφορείου δεν είχε παγκάκι και οι κάτοικοι έδρασαν μόνοι τους
Κέρκυρα 13-06-25

Κέρκυρα: Στάση λεωφορείου δεν είχε παγκάκι και οι κάτοικοι έδρασαν μόνοι τους

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας με 24 θέματα! - Δευτέρα 16/6
Νότια Κέρκυρα 13-06-25

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας με 24 θέματα! - Δευτέρα 16/6

Νυχτερινές διακοπές υδροδότησης από την Κοινότητα Χλωμού έως την περιοχή της Λίνιας
Κέρκυρα 13-06-25

Νυχτερινές διακοπές υδροδότησης από την Κοινότητα Χλωμού έως την περιοχή της Λίνιας

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.